توسعه آنلاین کسب و کار

توسعه آنلاین کسب و کار

هر کسی می تواند یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کند، اما بخش سخت آن رشد آن است. این اغلب مستلزم زمان و پولی است که بسیاری از مالکان و مدیران اجرایی در اختیار ندارند.

توسعه موفقیت آمیز کسب و کار با برنامه ریزی استراتژیک آغاز می شود. در اینجا چند نکته مفید وجود دارد که می تواند به الهام بخشیدن و شروع سریع توسعه تجارت شما کمک کند.
رشد و موفقیت را برای برند خود تعریف کنید
مفهوم رشد و موفقیت در هر کسب و کاری متفاوت است. در حالی که رشد 5 درصدی سود سالانه ممکن است در برخی از صنایع یک دستاورد به نظر برسد، برای برخی دیگر ممکن است بی اهمیت به نظر برسد.

عوامل مختلفی را در نظر بگیرید که می توانند رشد و موفقیت را تعریف کنند، از جمله:

رشد سود/کاهش هزینه ها
مکان های اضافه شده
اضافه شدن تیم
باز شدن در بازارهای جدید
بهره وری بهبود یافته است
افزایش تولید
ثبت نام / مشتریان / مشتریان جدید
بسته به محصول یا خدمات ارائه شده، برخی از این موارد ممکن است مهمتر از سایرین باشند. اما فقط از انتخاب یکی از این عوامل احساس رضایت نکنید، بلکه اهداف قابل اندازه گیری را نیز تعیین کنید. اگر هدف شما افزایش سود است، هر سال چقدر است؟ چه نقاط عطفی را تعیین خواهید کرد تا اطمینان حاصل کنید که رشد مداوم دارید؟

صنعت و رقابت خود را تجزیه و تحلیل کنید
در ممیزی برند خود، بر رقابت، مصرف کنندگان و صنعت به عنوان یک کل تمرکز می کنیم. بزرگترین رقبا چه کسانی هستند؟ نقاط اصلی فروش آنها چیست؟ مصرف کنندگان بیشتر به چه چیزی اهمیت می دهند؟

قضاوت در مورد یک نام تجاری بر اساس شایستگی خود یک چیز است، اما زمانی که در مقایسه با سایر موارد، نحوه بهبود و تبدیل شدن به یک رهبر در جایگاه خود روشن تر می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا