تماس با ما

مرکز مشاوره ققنوس (مشاوره در زمینه های مختلف)

به نشانی تهران- اتوبان ستاری – روبروی کورش مال

مشاوره در چه زمینه هایی؟

حقوقی

هنگامی که بازدیدکنندگان نظرات خود را در سایت می‌نویسند، ما اطلاعاتی را که در فرم نظرات و همچنین بازدید کننده‌ها ارائه می‌شود جمع آوری می‌کنیم ’s آدرس IP و رجیستر عامل کاربر مرورگر برای کمک به تشخیص هرزنامه.

روانشناسی

مشاوره در زمینه های مختلف روانشاسی و سبک زندگی

سلامت و سبک زندگی

اگر شما نظر خود را در سایت ما ثبت کنید، ممکن است برای ذخیره نام، آدرس ایمیل و وب سایت خود در کوکی‌ها تصمیم گیری کنید. اینها برای راحتی شما هستند، به طوری که شما مجبور نیستید دوباره جزئیات خود را پر کنید زمانی که نظر دیگری را ترک کنید. این کوکی‌ها یک سال طول خواهد کشید.

اقتصادی

مقالات موجود در این سایت ممکن است شامل محتوای تعبیه شده (مثلا ویدیوها، تصاویر، مقالات و غیره) باشد. مطالب جاسازی شده از وب سایت‌های دیگر رفتار دقیقا همان طوری که بازدید کننده از وب سایت دیگر بازدید کرده است.

پزشکی و سلامت

اگر در این سایت حساب کاربری دارید یا نظرها را ترک کرده اید، می‌توانید درخواست دریافت یک فایل صادر شده از اطلاعات شخصی که ما در مورد شما نگه می‌داریم، از جمله هر گونه داده‌ای که برای ما ارائه کرده اید. همچنین می‌توانید درخواست کنید که ما هر گونه اطلاعات شخصی که در مورد شما نگه داریم پاک کنیم. این شامل اطلاعاتی نیست که ما مجبور به نگهداری آنها برای اهداف اداری، قانونی یا امنیتی باشیم.

پوست و مو

چنانچه در زمینه پوست و مو نیاز به مشاوره داشتید با ما تماس بگیرید

اطلاعات تماس

ایمیل

تلفن

02156792776
و
09196877768

شبکه های اجتماعی

موبایل

https://phcst.com

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا