مدیریت سرمایه در ارز دیجیتال

مدیریت دارایی ارز دیجیتال: تعریف، نحوه کار و اهداف

مدیریت دارایی کریپتو چیست؟
مدیریت دارایی‌های رمزنگاری، عمل خرید و فروش دارایی‌های دیجیتالی است که به عنوان سرمایه‌گذاری در حین مدیریت یک سبد برای تجربه رشد کلی ارزش استفاده می‌شود. مدیریت دارایی یک روش جدید نیست، اما مدیریت یک سبد دارایی رمزنگاری – یا بخشی از یک سبد – تنها از زمانی که ارز دیجیتال و سایر دارایی های دیجیتال مرتبط با بلاک چین توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است، به یک ضرورت تبدیل شده است.

آشنایی با مدیریت دارایی های رمزنگاری شده
بیت کوین در سال 2009 شروع به کار کرد. در ابتدا، علاقه بسیار کمی از سوی سرمایه گذاران وجود داشت – تا زمانی که آنها متوجه شدند که ممکن است به دنبال افزایش قیمت بیت کوین، سود بالقوه ای وجود داشته باشد. معرفی اتریوم در سال 2013 با معرفی یک بلاک چین که قابل برنامه ریزی و همه کاره بود، ضربه ای دیگر به جهان وارد کرد. در نهایت، مردم راه‌هایی برای استفاده از بلاک چین برای تضمین مالکیت اقلام دیجیتال پیدا کردند که به آن دارایی‌ها ارزش داد.

ارزهای دیجیتال تنها یکی از انواع دارایی های رمزنگاری شده هستند. هر چه زمان می گذرد، بیشتر ظاهر می شوند. موارد استفاده فقط توسط تخیل محدود می شود. تقریباً هر صنعتی در حال تحقیق در مورد راه هایی برای استفاده از بلاک چین و دارایی های رمزنگاری برای جمع آوری سرمایه، ساده سازی فرآیندها، کاهش بار کاری و کاهش هزینه ها است.

ایجاد سریع دارایی‌های مشهود و نامشهود نشانه‌گذاری شده، نیاز به ابزارهایی را برای مدیریت آنها به عنوان بخشی از پورتفولیو ایجاد کرده است. با وجود نیاز واضح، ابزارهایی برای کمک به شما در تلاش‌های مدیریت دارایی‌های رمزنگاری‌تان پدید آمده‌اند.

برای نهادهای پشت این پلتفرم‌ها، انگیزه نیز واضح است: هرجا فرصتی وجود داشته باشد، شرکتی وجود خواهد داشت که از آن برای کسب درآمد استفاده می‌کند. ارزش بازار ارزهای دیجیتال در ژانویه 2022 از 1.7 تریلیون دلار فراتر رفت و همچنان در حال رشد است.

علاوه بر این، سایر دارایی‌ها نیز فرصت‌هایی را ایجاد می‌کنند—توکن‌های غیرقابل تعویض در سال 2021 رایج شدند. تا ژانویه 2022، ارزش بازار این طبقه دارایی بیش از 23 میلیارد دلار بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا